استفاده از سیم بکسل در صنایع

استفاده از سیم بکسل در صنایع

فروشگاه تهران بکسل – سيم بكسل به عنوان وسیله ای قابل انعطاف در دستگاه هاي بالابر، جرثقیل و ديگر عمليات ها به كار مي رود. از جمله مزاياي آن نسبت به ساير وسايل مشابه مثل زنجير، سبك بودن و اطمينان كار آن است.

چون سيم بكسل از تعداد زيادي سيم تشكيل شده است، با وجود شرايط نامناسب به طور آني قطع نمي شود. بلكه در اثر فرسوده شدن ابتدا سيم هاي خارجي قطع مي شود كه در صورت مشاهده این مورد، باید به سرعت آن را تعويض كرد.

سيم بكسل ها از سيم هاي فولادي با مقاومت كششي حدود 130 تا KG/MM 250 ساخته شده اند. سيم بكسل هاي مورد استفاده در محيط هاي خشك از سيمهاي بدون روپوش تشكيل مي شوند. اما سيم بكسل هاي مورد استفاده در محيط هاي مرطوب از نوع گالوانيزه هستند. بايد در نظر داشت كه در موقع گالوانيزه كردن به علت عمليات حرارتي انجام شده، سيم بكسل 10 درصد مقاومت كششي خود را از دست مي دهد.

سيم بكسل ها توسط ماشينهاي مخصوص بافته مي شوند، در ابتدا سيمها به صورت لايه هاي سيمي پيچيده مي شوند و سپس آن لايه هاي سيم به صورت بكسل در مي آيد. شايان ذكر است اين دو عمل همزمان يا در دو مرحله انجام مي گيرد. لايه هاي سيمي روي لايه داخلي كه از جنس فيبر، آزبست، پلاستيك و يا سيم هايي با فولاد نر متر تشكيل شده است، پيچيده مي شود.

هم اکنون انواع سیم بکسل های نتاب، سیم بکسل فولادی، سیم بکسل کنف دار در بافت و قطر های مختلف در فروشگاه تهران بکسل موجود می باشد.

جهت ثبت سفارش خرید انواع سیم بکسل و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

۰۲۱۶۶۷۴۲۷۱۳
۰۲۱۶۶۷۲۴۲۸۶

آدرس ما: تهران خیابان امام خمینی روبرویی بیمارستان سینا پاساژ نظام زیر همکف پلاک ۳۸

آدرس کانال ما در تلگرام:

t.me/tehranboksel

ارسال به تمام نقاط ایران در کمترین زمان

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید: https://www.instagram.com/tehran.boxel

شاید این کالا نیز برای شما جذاب باشد:

تسمه جغجغه با کیفیت ایرانی

فروشگاه تهران بکسل، عرضه کننده انواع سیم بکسل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش